Subject: Teabelehtede edastamine valijatele otsepostiteenusena
From: "Mairis Kungla" <[email-masked]>
To: Äriklienditugi <[email-masked]>
Cc: "Enel Pungas" <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 17:14:46 +0300

Tere!

Kuna esialgseks tähtajaks pakkumusi ei esitatud ning võttes arvesse 
hinnapäringu saajatelt saabunud tagasisidet, korrigeerisime sõlmitava 
hankelepingu punkte. Muutsime leppetrahvidega seotud punkte 7.4.-7.8. ning 
ühtlasi täpsustasime punkti 3.7. sõnastust. Samuti viisime tehnilistesse 
tingimustesse sisse varasemas hinnapakkumise küsimises tehtud täpsustuse, et 
saadetised peavad olema saadetistele kantud postiaadressidel saajatele kätte 
toimetatud ajavahemikus 2.–9.10.2025, eelistatult 6.–9.10.2025 (varasemalt 
oli esialgses tehnilises kirjelduses kandeperiood 6.-9. oktoober).

Palume Teil esitada omapoolse hinnapakkumise teabelehtede trükkimiseks ja 
valijatele otsepostisaadetisena edastamiseks. Hinnapakkumise palume esitada 
hiljemalt teisipäeval 9.09.2025 kell 9.

Manuses on esitatud täpsem teenuse kirjeldus koos lisadega.

Hindamiskriteeriumiks on madalaim maksumus. Hinna palume esitada eeldatava 
koguse (56 253 tk) kogumaksumusena ning samuti ühe saadetise edastamise 
maksumusena. Esitatud hinnale lisandub käibemaks ning hind sisaldab nii 
saadetise trüki kui otsepostituse hinda. Me ei saada teile hinnapakkumuse 
vormi ja seega võite hinnad esitada vabalt valitud vormis.

Võrdsete maksumuste korral selgitatakse edukas pakkumus võrdsete 
hinnapakkumiste hulgast välja liisuheitmise teel. Liisuheitmise juures 
võimaldatakse viibida võrdsete hinnapakkumiste esitajatel, aja ja koha 
teatab Siseministeerium vähemalt 1 (ühe) tööpäeva ette.

Küsimustest andke palun teada  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] või telefonil 612 5208.

Palun kinnitage käesoleva e-kirja kättesaamist.

Lugupidamisega

Mairis Kungla
Rahvastikuregistri halduse talituse juhataja

Rahvastiku toimingute osakond
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

+372 612 5208
 <https://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>